Sysmex Poland
Menu
Life Science

Learn about colorectal cancer and save lives!

March is Colorectal Cancer Awareness Month.

Did you know that colon polyps can lead to cancer? And did you know that colorectal cancer can be prevented through regular screening?

Dr Luc Colemont is a gastroenterologist and co-founder of the non-profit organisation 'Stop Darmkanker' (Stop Colon Cancer). He is a strong believer in the concept that more information and more action will lead to less colon cancer. His vision: share knowledge in order to save lives and do the screening test.

 

Workshops

2021/03/16 | 13:00 — 14:00
Webinar: Learn about colorectal cancer and save lives!
Join us by participating in his vision and learn more about this disease and the importance of screening in this live webinar.
Enroll now Add to calendar
Back to list
Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Używamy plików cookie (pol. ciasteczek), aby umożliwić Państwu jak najlepsze korzystanie z naszej strony internetowej i poprawić naszą komunikację z Państwem. Bierzemy pod uwagę Państwa wybór i korzystamy wyłącznie z danych, na które wyrażą Państwo zgodę.

* może to spowodować ograniczenia wyświetlanych treści i mniejszą przyjemność korzystania ze strony internetowej przez użytkownika
Szczegóły
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają usprawnić funkcjonowanie naszej strony internetowej, umożliwiając wykonywanie podstawowych funkcji, takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów naszej strony internetowej. Nasza strona internetowa nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.
Statystyczne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć poprzez anonimowe zbieranie informacji, w jaki sposób osoby odwiedzające wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dzięki tym informacjom możemy stale ulepszać naszą ofertę.
Marketingowe pliki cookie
Służą do śledzenia osób odwiedzających strony internetowe. Chodzi o to, aby wyświetlać reklamy, które są trafne i atrakcyjne dla konkretnego użytkownika i z tego względu są cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.