Sysmex Poland
Menu

Pewność w kontroli jakości

Konieczność zapewnienia wiarygodnych wyników badań laboratoryjnych jest oczywista. Ze względu na wymagania prawne i akredytację ISO 15189, laboratoria potrzebują coraz więcej narzędzi do zarządzania jakością ich pomiarów. „Eksternalizacja” kontroli, czyli analiza porównawcza – odniesienie wyników własnych pomiarów QC do wyników kontroli innych użytkowników jest cennym sprzymierzeńcem w ocenie poprawności działania analizatora i skutecznym narzędziem do oceny jakości, szczególnie w połączeniu z IQC (wewnętrzną kontrolą jakości), kontrolą XbarM oraz dodatkowymi parametrami pracy analizatora dostępnymi w platformie cyfrowej Caresphere™ LM.

Caresphere™ XQC

Caresphere™ XQC – następca SNCS Online QC – jest  internetową aplikacją należącą do portfolio platformy cyfrowej Caresphere™ oraz elementem Kompleksowej Kontroli Jakości Sysmex. Jest narzędziem do porównań międzylaboratoryjnych dostępnym tylko dla klientów Sysmex. Oferuje możliwość porównania wyników wewnętrznej kontroli jakości (IQC) analizatorów Sysmex w stosunku do tak zwanych „grup porównawczych” – grup z tą samą serią analizatorów Sysmex przy użyciu tej samej partii materiału QC i tej samej metody pomiaru.

Analizatory podłączone do Caresphere™ XQC automatycznie wysyłają dane IQC, za pośrednictwem bezpiecznego połączenia, do głównego serwera Caresphere™ XQC w naszej głównej siedzibie. Dane są gromadzone i przetwarzane w czasie zbliżonym do rzeczywistego, a ocena statystyczna odbywa się na koniec każdego dnia. Dane z poszczególnych analizatorów są porównywane z globalnymi danymi grupy porównawczej. Raporty są generowane miesięcznie lub po zakończeniu danej serii materiału kontrolnego. Zawierają one wskaźniki poprawności oraz precyzji dla pomiarów kontrolnych analizatora w odniesieniu do grupy porównawczej, a także porównanie do poprzednich serii materiału kontrolnego.

Zaloguj się do Caresphere XQC
Najważniejsze zalety

Najważniejsze zalety

  • Integralna część pakietu Sysmex Digital Services dla wszystkich korzystających z materiałów Sysmex QC i określonych modeli analizatorów Sysmex
  • Wyniki w czasie zbliżonym do rzeczywistego dostępne w ciągu kilku minut
  • Porównanie wyników z grupą globalną lub z ustalona grupą odniesienia
  • Pewność, że wymagania prawne i oczekiwania dotyczące akredytacji są spełnione
  • Raportowanie zgodne z normą ISO/IEC 17043
Siła w liczbach

Siła w liczbach

Około 13000 analizatorów na całym świecie wysyła dane do serwera Caresphere™ XQC. Wynikiem tego są grupy porównawcze zawierające nawet do 1500 analizatorów, dzięki czemu wyniki oceny statystycznej są bardzo wiarygodne.

Caresphere™ XQC i zgodność z przepisami

Caresphere™ XQC i zgodność z przepisami

Norma ISO/IEC 17043 określa wymagania dla organizatorów programów badań biegłości. Caresphere™ XQC jest certyfikowane zgodnie z normami ISO/IEC 17043 przez japońską jednostkę akredytującą (JAB).

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Używamy plików cookie (pol. ciasteczek), aby umożliwić Państwu jak najlepsze korzystanie z naszej strony internetowej i poprawić naszą komunikację z Państwem. Bierzemy pod uwagę Państwa wybór i korzystamy wyłącznie z danych, na które wyrażą Państwo zgodę.

* może to spowodować ograniczenia wyświetlanych treści i mniejszą przyjemność korzystania ze strony internetowej przez użytkownika
Szczegóły
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają usprawnić funkcjonowanie naszej strony internetowej, umożliwiając wykonywanie podstawowych funkcji, takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów naszej strony internetowej. Nasza strona internetowa nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.
Statystyczne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć poprzez anonimowe zbieranie informacji, w jaki sposób osoby odwiedzające wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dzięki tym informacjom możemy stale ulepszać naszą ofertę.
Marketingowe pliki cookie
Służą do śledzenia osób odwiedzających strony internetowe. Chodzi o to, aby wyświetlać reklamy, które są trafne i atrakcyjne dla konkretnego użytkownika i z tego względu są cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.