Sysmex Poland
Menu
Sysmex Poland Materiały naukowe

MATERIAŁY NAUKOWE

Sysmex is one of the world’s leading healthcare companies, and the global leader in haematology. We work hard to retain these distinctions. One of the ways we excel at what we do is by focusing on knowledge.

Our Academy bundles our knowledge. On this website, it is the source of our know-how, where you can download our publications in the library, or explore our measurement technologies and clinical parameters in our knowledge centre.

It is also the gate to Sysmex Academy Online, our e-learning portal and one-stop-shop for all training activities and workshops that we offer. Classroom training, digital training and webinars are now accessible in multiple languages for all countries in the EMEA region. Just click on “Customer Training” and let us guide you.

We hope you find what you are looking for. Should you have questions or require assistance, please get in touch.

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Używamy plików cookie (pol. ciasteczek), aby umożliwić Państwu jak najlepsze korzystanie z naszej strony internetowej i poprawić naszą komunikację z Państwem. Bierzemy pod uwagę Państwa wybór i korzystamy wyłącznie z danych, na które wyrażą Państwo zgodę.

* może to spowodować ograniczenia wyświetlanych treści i mniejszą przyjemność korzystania ze strony internetowej przez użytkownika
Szczegóły
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają usprawnić funkcjonowanie naszej strony internetowej, umożliwiając wykonywanie podstawowych funkcji, takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów naszej strony internetowej. Nasza strona internetowa nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.
Statystyczne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć poprzez anonimowe zbieranie informacji, w jaki sposób osoby odwiedzające wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dzięki tym informacjom możemy stale ulepszać naszą ofertę.
Marketingowe pliki cookie
Służą do śledzenia osób odwiedzających strony internetowe. Chodzi o to, aby wyświetlać reklamy, które są trafne i atrakcyjne dla konkretnego użytkownika i z tego względu są cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.