Specjalista/ Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Twój zakres obowiązków
- codzienne wsparcie Działu Handlowego w realizacji zadań związanych ze sprzedażą produktów i usług w ofercie firmy (pomoc w redagowaniu ofert, koordynacja obiegu dokumentów handlowych, praca z systemem CRM, organizacja spotkań działu, kontakt telefoniczny z Klientami)
- wsparcie w procesie zapewniania Klientom wyposażenia dodatkowego (współpraca z dostawcami zewnętrznymi i innymi działami firmy)
- koordynacja terminów związanych z instalacjami produktów firmy
- obsługa procesu zamawiania kontroli zewnątrzlaboratoryjnej
- redagowanie raportów i zestawień dla Dyrektora Działu Handlowego oraz Regionalnych Kierowników
Nasze wymagania
- min. 2 lata praktycznego doświadczenia w obszarze działań administracyjno- sprzedażowych i w obsłudze klienta
- wykształcenie wyższe
- praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, nastawienie na realizację wspólnych celów
- dbałość o terminowość i jakość realizowanych zadań
- umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość j. angielskiego na poziomie min. A2
To oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
- pracę w elastycznym systemie hybrydowym (3 dni praca w biurze, 2 dni praca z domu)
- narzędzia pracy: laptop, telefon
- interesującą pracę w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
- indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego, wzbogaconą programem mentorskim ze strony doświadczonych pracowników firmy oraz dostępem do wewnętrznych systemów e-learningowych
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, oferowane w zależności od etapów rozwojowych
- wynagrodzenie adekwatne do stanowiska, obowiązków oraz wyników pracy; system premiowy
- atrakcyjny pakiet benefitów