Sysmex Poland
Menu

Hematologia

Hematologia kliniczna to pasjonująca, satysfakcjonująca i wymagająca dyscyplina. Obejmuje ona badanie etiologii chorób krwi wpływających na produkcję krwi i jej składników, ich diagnozowania, leczenia, prognozowania oraz im zapobiegania. Hematologia zajmuje się całościowym podejściem do opieki klinicznej i obejmuje zarówno praktykę kliniczną, jak i laboratoryjną.

Nasze analizatory dostarczają laboratoriom interpretację kliniczną danych laboratoryjnych uzyskanych z próbek krwi i szpiku kostnego. Wierzymy, że stosując naszą wiedzę i doświadczenie, jesteśmy w stanie pomóc hematologom – zarówno w odniesieniu do możliwości klinicznych, jak i przez ułatwienie pracy, dostarczając doskonałych analizatorów i usług. Przy czym celem ostatecznym jest korzyść dla zdrowia pacjentów.

Jesteśmy liderami w naszej branży w zakresie zaopatrzenia i jakości usług. Nasze rozwiązania zaspokajają potrzeby każdego laboratorium.

Copyright © Sysmex Europe GmbH. All rights reserved.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies

Używamy plików cookie (pol. ciasteczek), aby umożliwić Państwu jak najlepsze korzystanie z naszej strony internetowej i poprawić naszą komunikację z Państwem. Bierzemy pod uwagę Państwa wybór i korzystamy wyłącznie z danych, na które wyrażą Państwo zgodę.

* może to spowodować ograniczenia wyświetlanych treści i mniejszą przyjemność korzystania ze strony internetowej przez użytkownika
Szczegóły
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają usprawnić funkcjonowanie naszej strony internetowej, umożliwiając wykonywanie podstawowych funkcji, takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów naszej strony internetowej. Nasza strona internetowa nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookie.
Statystyczne pliki cookie
Te pliki cookie pomagają nam zrozumieć poprzez anonimowe zbieranie informacji, w jaki sposób osoby odwiedzające wchodzą w interakcję z naszą stroną internetową. Dzięki tym informacjom możemy stale ulepszać naszą ofertę.
Marketingowe pliki cookie
Służą do śledzenia osób odwiedzających strony internetowe. Chodzi o to, aby wyświetlać reklamy, które są trafne i atrakcyjne dla konkretnego użytkownika i z tego względu są cenne dla wydawców i reklamodawców zewnętrznych.